خدمتکار شهرکرد امام حسن مجتبی میلاد کریم اهل بیت

خدمتکار: شهرکرد امام حسن مجتبی میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام روز اکرام ایتام و اطعام نیازمندان حلیم نذری افطار چالشتر

گت بلاگز اخبار پزشکی قوانین طلایی حفظ سلامت بعد از ۴۰ سالگی

واحد تحقیقات هوش مصنوعی گوگل به تازگی موفق به اختراع الگوریتمی شده است که می‌تواند خطراتی که سلامت انسان را ترساندن می‌کند با دقت بالایی پیشگویی کند. 

قوانین طلایی حفظ سلامت بعد از ۴۰ سالگی

قوانین طلایی حفظ سلامت بعد از ۴۰ سالگی

عبارات مهم : سلامت

واحد تحقیقات هوش مصنوعی گوگل به تازگی موفق به اختراع الگوریتمی شده است که می تواند خطراتی که سلامت انسان را ترساندن می کند با دقت بالایی پیشگویی کند.

محققان جهت حفظ تندرستی و سلامت بعد از سن ۴۰ سالگی، پیروی از بعضی قوانین طلایی را توصیه می کنند.

به گزارش مهر، رسیدن به سن ۴۰ سالگی به معنای وقت گذار از جوانی به میانسالی هست. با ورود به این دوره زندگی ریسک بسیاری از پرسشها سلامت زیاد کردن می یابد، از اینرو حفظ سبک زندگی سالم بسیار مهم است.

قوانین طلایی حفظ سلامت بعد از ۴۰ سالگی

متخصصان و کارشناسان چند راهکار را جهت حفظ سلامت و تندرستی با رسیدن به سن ۴۰ سالگی توصیه می کنند.

پیاده روی زیاد و سریع داشته باشید: پیاده روی ورزش بسیار خوبی هست. ۴۵ دقیقه ورزش در روز نه تنها موجب سرزندگی و سرحالی می شود بلکه قیمت اوج متابولیسم را حفظ کرده و به سوزاندن کالری و چربی سوزی کمک می کند. از اینرو به تمامی کسانی که به نوعی از بیماری سبک زندگی زحمت می برند پیاده روی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

واحد تحقیقات هوش مصنوعی گوگل به تازگی موفق به اختراع الگوریتمی شده است که می‌تواند خطراتی که سلامت انسان را ترساندن می‌کند با دقت بالایی پیشگویی کند. 

سابقه پزشکی خانودگی تان را بررسی کنید: سابقه پزشکی خانواده می تواند آیینه ای از انواع خطرات سلامت در شما باشد. مورد نیاز است در مورد بیماری های خانوادگی آگاهی داشته باشید تا بتوانید کارها پیشگیرانه در جهت کم کردن شرایطی نظیر حمله قلبی، سکته و انواع متفاوت سرطان انجام دهید.

چکاپ منظم سلامت: انجام منظم آزمایشات پزشکی، شیوه های غربالگری و آزمایش های منظم در دهه ۴۰ سالگی توصیه می شود. اگرچه این شرایط براساس جنسیت، سابقه خانوادگی، سلامت عمومی و فاکتورهای پرخطر شخصی تفاوت می کند.

تغذیه سالم: افزودن فیبر به رژیم غذایی توصیه می شود. فیبر موجب عادی شدن حرکات روده، و کم کردن میزان کلسترول شده، و به دستیابی به وزن سالم، کنترل میزان قندخون و حفظ سلامت روده ها کمک می کند.

قوانین طلایی حفظ سلامت بعد از ۴۰ سالگی

اطلاع از اعداد سلامت خود: بررسی منظم فشارخون، کلسترول، قندخون و تری گلیسیریدها مهم هست. اندازه دور کمر، شاخص توده بدنی و وزن بدن تان را بدانید. اگر هریک از این اعداد خارج از محدوده موردنظر باشند نشان می دهد که ریسک مبتلا شدن به بیماری قلبی، دیابت و سرطان وجود دارد.

کنترل مصرف نمک: مصرف بیش از اندازه نمک تاثیر منفی بر فشارخون دارد چراکه موجب حفظ آب در بدن می شود. وجود همین آب اضافی در بدن موجب زیاد کردن فشارخون شده است و بر قلب، کلیه ها، رگ ها و مغز فشار می آورد.

واحد تحقیقات هوش مصنوعی گوگل به تازگی موفق به اختراع الگوریتمی شده است که می‌تواند خطراتی که سلامت انسان را ترساندن می‌کند با دقت بالایی پیشگویی کند. 

واژه های کلیدی: سلامت | پزشکی | بیماری | پیاده رو | پیاده روی | اخبار پزشکی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog